Zanim rozpoczniesz kampanię

Zanim zaczniesz inwestować w reklamę warto sprawdzić, czy Twoja strona WWW jest gotowa na przyjęcie ruchu z kampanii Google Ads. Warto też zbadać, czy prawidłowo mierzysz konwersje na swojej stronie, ponieważ od tego zależy skuteczność optymalizacji kampanii.

Jeżeli się wahasz, to powiem Ci, że jeden z moich klientów, po wprowadzeniu zaleceń z takiej analizy zwiększył sprzedaż w swoim sklepie aż o 430%, a poprawki zajęły mu raptem 2 dni. W mojej ocenie 4-krotne zwiększenie sprzedaży po 2 dniach pracy to naprawdę niezły wynik.

Wypełnij po prostu poniższy formularz. To wszystko. W ciągu 1 dnia roboczego skontaktuję się z Tobą ja lub zaufana osoba z mojego zespołu, zapytam o kilka ważnych kwestii i powiem, co jeszcze będzie mi potrzebne do badania. Po badaniu dostaniesz krótką analizę sytuacji na piśmie i zadzwonię do Ciebie, aby omówić wyniki. Bezpłatnie i bez zobowiązań!